Fashionjoint

skönthetstips

Veet hårborttagningskräm
Finns bla HÄR. Dem finns i olika dofter och varianter, men alla funkar bra, den här ovan doftar jättegott!
 
Jag måste tipsa er om ett litet beutyhack som jag använder mig av - hårborttagningskräm. Alla tjejer (och killar?) har nog stött på röda prickar/rakutslag runt bikinilinjen eller under armarna. Mitt bästa knep för att slippa det är att istället för att använda rakhyvel på dessa känsliga områden, är att använda Veets hårborttagningskräm. Det blir exakt samma reslutat som när du rakar dig. Du smörjer in dig och låter det sitta på några minuter sedan så skrapar du bort hårstråna med en plastskrapa du får med, ingen risk alls att råka skära sig eller få irriterad hud. Väldigt smart! Dem här har ju funnits flera år men det är inte många som är bekanta med denna typ av produkt känns det som. Denna underlättar verkligen min vardag och känns väldigt simpel och smidig! Det bästa är att slippa röda prickar.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.