Fashionjoint

perfekta marmorplattan

Att ha som inredningsdetalj
 
Marmor är fortfarande så populärt i inredning och jag tror och hoppas att det kommer fortsätta länge till. Den perfekta inredningsdetaljen enligt mig. Såhär ser i alla fall min marmorplatta ut som jag köpte på Mall of scandinavia inne på butiken R.O.O.M. Jag har länge velat ha en då man kan använda dem till så mycket, just nu har jag den att ställa prydnader på men hade den även på våran chark kväll att servera mat på. Bilderna är lite ljusa nu men carrara sprickorna är så snygga på dessa. Dessa kostade 250kr/st vilket är jätte bra pris om man jämnför med tex Skultunas som kostar dubbelt så mycket för en betydligt mindre. Men även den är ju super snygg. Det här måste vara den perfekta julklappen till.. vem som helst?
 
Och hur snyggt är det inte med gloria ljusstaken och äng vasen att matcha till? Förresten har ni sett att det har kommit en äng vas i silver nu? 

Posted in: Shopping





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så snygga

Svar: Ja kan verkligen använda den till allt :)
sanna hyvärinen

2016-10-25 - 09:19:28
Hemsida: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes
Skrivet av: Anna

Hejhej! Tycker alltid du är så himla bra på att sätta ihop collage och tipsa om presenter. Och med tanke på att du nu nämnde marmorplattan som en bra julklapp kom jag på att det skulle vara superkul ifall du (kanske varje vecka fram till jul?) ville lägga ut massa julklappstips, anpassade till mamma, pappa, pojkvän, syster etc! Skulle du kunna tänka dig det? :D

Svar: Hej! Vad kul och höra. Absolut kan jag göra det! Men börjar isf nästa månad när det är liite närmare jul! :)
sanna hyvärinen

2016-10-27 - 09:52:44


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.