Fashionjoint

maria nila pearl silver

Silverinpackning för kallare hår
Maria Nila silverinpackning - Finns HÄR (klick!)
 
När jag var hos min frisör Ida så berättade hon att det är svårt att få en kall färg att hålla då man naturligt som människa bara har varma färger i håret. Så hon tipsade om att införskaffa ett silverschampoo. Jag har länge kollat in denna produkt ifrån Maria Nila som många bloggare tipsat om det senaste året, så jag beställde hem den samma dag. Det är en inpackning som heter Pearl Silver. Den ska tydligen vara bäst på att ta bort gula toner i håret och hålla dem kalla pigmenten vid liv. Har varit så taggad på att testa denna!
 
Jag testade den igår och är jättenöjd efter bara en tvätt! Jag såg resultat direkt verkligen. Dessutom så vart mitt hår jätte lent och fint! Man ska ha den i håret i 3 - 10 minuter och jag var lite otålig och tog ut den ganska snabbt, ändå vart det jättebra (jag har läst att vissa har den i 30 min för extrema skillnader) Kommer att fortsätta använda denna en gång i veckan för att inte det ska smyga fram några gula toner i mitt kalla blonda hår. 

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Elise

Älskar när man märker att produkter funkar efter bara en gång! :)

Svar: Ja jag är jätte positiv överraskad :)
sanna hyvärinen

2016-10-17 - 16:14:00
Hemsida: http://elisebags.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.