Fashionjoint

lördagsmorgon

Bananpannkaka med blåbär
Såhär gör jag - 2 bananer, 2 ägg, lite vaniljsocker och ngn matsked mjöl.
 
För några år sedan så fanns det inget bättre än att sova länge på helgen. Nu är jag nästan tvärtom, känslan av att gå upp tidigt på helgen och få så mycket gjort är bästa känslan och dagarna känns så mycket längre. Idag åt jag bananpannkaka till frukost, med lönnsirap och blåbär på. Måste vara den enklaste och godaste frukosten någonsin. Om någon timme ska mamma och jag träna men innan dess ska jag skicka lite mail! Ikväll ska Sandra och jag gå på bio, vi ska se Bridget Jones Baby, har sett trailen och den verkar jättebra. Någon som sett den?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

gott

2016-10-22 - 12:16:22
Hemsida: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.