Fashionjoint

i wanna drive a faster car

 
Hej! Idag direkt efter jobbet så åkte jag nästan direkt ner till stan för att hinna köpa sushi innan dem stängde. Nu kollar jag idol och laddar inför imorgon när Sandra och jag ska åka till Mall of Scandinavia. Är jättesugen på att shoppa lite höstkläder och är i stort behov av en ny plånbok då jag haft mina kort i en plastficka för kort länge som nu har gått sönder. Stör mig dock på att alla plånböcker ska vara så avlånga.. vem kom på det?
 
Ikväll vill jag även tipsa om min nya favortilåt som jag lagt till på min spotifylista, man blir så taggat på livet när man hör den!

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.