Fashionjoint

frisörbesök hos ida

En kall blond balayage
ÄH alltså jag dör! Ser ni vilken skillnad? Ser ni hur tråkigt och slitet mitt hår innan ser ut (måste dock säga att det blåste som tusan på vägen dit, därav allt det ruffsiga heh) och att min blonda färg går mer och det varma hållet? I vanliga fall brukar jag toppa och slinga utväxten. Men jag har varit så trött på mitt hår länge nu, både på färgen och längden. Så idag klippte jag av en rejäl bit och gjorde en kall blond balayage. Det ser till och med ännu kallare ut i verkligheten än på bilden. Jag är verkligen jättenöjd och Ida på Tottes här i Enköping är grym på att förstå hur jag vill ha. Men såhär nöjd som jag är med håret idag har jag nog aldrig varit.
 
Nu ska jag komma ihåg att använda Smartbond som jag fick med mig hem, när man googlar så står det att det är "det nya Olaplex" fast mycket bättre. Ida gjorde dem två första stegen i behandlingen på salongen och mitt hår är sååå lent. Dessutom ska jag köpa mig Maria Nilas silver schampoo så jag behåller denna kalla ton som jag älskar.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Nina

Oj vilken skillnad i färg och mycket friskare ser håret ut med klippning också.kram

2016-10-10 - 18:49:51


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.