Fashionjoint

favorit hemsidan

Envii.com
Jacka / Kavaj / Kofta
 
Jag har hittat en hemsida som har väldigt basic men ändå annorlunda kläder. Hemsidan är dansk men dem fraktar till Sverige gratis. Hittat så mycket jag önskar jag hade i min garderob. Kolla kavajen i mitten(!!!) Den är så min stil och den är helt perfekt att matcha med raka kostymbyxor. Den ska jag klicka hem!
 
Idag har jag varit hemma ifrån jobbet pga mensvärk ifrån helvetet. Har inte lämnat hemmet alls. Men har klarat mig väldigt bra då jag blivit uppvaktad med både sushi ifrån mamma och bakelser direkt ifrån fiket breve ifrån pappa. Hur snälla föräldrar har jag inte?
 

Posted in: Mode





Skrivet av: petra

Spännande då ska jag spana in denna sida

Svar: Hittade du något du gillar :)
sanna hyvärinen

2016-10-26 - 21:13:08
Hemsida: http://mammansrinsessor.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.