Fashionjoint

cravings just nu

Svensk tenn, Meotine och Monki
1. Sammets linne / 2. Kuddfodral svensk tenn / 3. Patches / 4. Meotine fur jacka / 5. Sthlm queens bok6. Marmor glasunderlägg / 7. Matta / 8. MAC strobe kräm  /  9. Ruth & joanna stol
 
Om ni vill veta vad som pågår i mitt huvud just nu, så har ni en ganska klar bild ovan, haha. Nej men detta är saker som jag går och tänker på att att jag vill ha i min ägo just nu. Dessa linnen är såå fina och jag älskar sammetsmodet just nu. Vill klicka hem den ljusa! .. Okej denna jacka i grön färg är den perfekta höstjackan jut nu och skulle kompletera min jackkollektion extremt bra. Denna stobe kräm skulle vara fin att ha så man får mer lyster i ansiktet, känns som det behövs nu när det är så mörkt ute.. Även läst mycket gott om denna bok som handlar om tre bästa tjejkompisar ifrån Sthlm som är hopplösa på att ta hand om sig själva, men fantastiska på att ta hand om varandra! Någon som läst den?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.