Fashionjoint

charkisar och idol

Godaste helgmaten
Kolla vad gott vi åt här hemma igår. Jag, Mia och Emil kollade idol, drack vin och åt lite charkisar. Det här kan vara en va de godaste "rättera" man kan äta ju. Jag som älskar allt sånt här - ost, oliver, karre, melon, ölkorv och vitlöksbröd osv. Kan även säga att det blev massa gott över till frukosten idag. Nu ska jag hämta ut ett paket och sedan ta lite bilder till bloggen. Ikväll har jag inga planer så jag tänkte ta en promenad sedan göra min undrbart goda nyttiga chokladbollar.
 
Ha en mysig helg!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Fanny

Åh vad gott det där ser ut!

Svar: Det var riktigt gott och man blir så mkt mättare än man tror!
sanna hyvärinen

2016-10-15 - 13:26:17
Hemsida: http://anannanland.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.