Fashionjoint

vintriga nagellack

SAO PAULO / MySweetHeart
 
Godkväll! Idag åkte jag hem en timme tidigare ifrån jobbet, då jag inte tog någon lunch. Det var fortfarande ljust ute när jag var påväg hem och jag har märkt hur mycket piggare jag är ikväll på grund av det, så stor skillnad. Så efter maten har jag både storstädat, dammsugit och fotat till bloggen. Skönt! Dock så är det kolsvart ute nu igen så thanks god för systemlampor.
 
Jag vill visa min två nagellack jag köpte i helgen. Jag tycker dem passar årstiden bra, med lite mörkare nyanser. Den röda ser exakt ut som en nyans jag älskade att använda under min nagelterapeut utbildning. Föredrar denna blodfärgade nyans (förlåt ordvalet haha) istället för en klassisk röd. Så mycket finare! Den blåa var också en fin nyans som jag inte har sedan tidigare, dock så är jag inte ett jätte stort fan av blått, så kommer kanske tröttna på den snabbare.

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.