Fashionjoint

trendiga korthållare

Tory Burch & Michael Kors
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
 
Såna här accesoarer är jag svag för, snygga korthållare. Hur snygg är inte den första? Nummer fyra är också i så fin mauve färg. Men jag har ju precis köpt en ny plånbok som jag inte visat till er ännu. Men man kan ju byta av med en mindre när man bara ska ha några kort med. 
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ta en lååång dusch. Dem senaste dagarna har jag varit så trött och nere efter jobbet, somnat direkt efter maten i soffan typ och orkar inte göra något annat. Det blir nog så på grund av att det är så mörkt nu och att man ställt om klockan och allt.. Längtar till snön kommer på riktigt, då blir det ljust ute och vackrare. Någon mer som känner igen sig?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.