Fashionjoint

mysig lunch på stan

Pink lemonade & pesto/mozarella toast
Idag har jag hunnit möta upp mamma för att ta en lunch på stan. Vi delade bara på en grillad smörgås med pesto och mozarella, för ingen av oss var så hungrig. Vi satte oss vid fönstret och kollade på alla som gick förbi utanför. Varför är det så mysigt att sitta och spana på folk ifrån ett fönster? Måste vara för det är så varmt inne och kallt ute, haha. Vi snackade allt ifrån jobb till semester, då mamma ska till dominikanska över jul.. Vet ni vad jag har kommit på? Det är sååå mysigt att fika och något jag måste unna mig mer nu i vinter.
 
Nu ska jag sätta på julmusik (bästa som finns!!) och planera vad vi ska handla inför hela veckan. Det blir bla hemmagjord cesarsallad, thaisoppa, falafael och linsgryta i veckan. Är det något som ni vill ha recept på?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Josephine

Hoppas du haft en bra helg hittills och får en fortsatt mysig söndag! <33

Svar: tack detsamma!
sanna hyvärinen

2016-11-20 - 12:57:34
Hemsida: http://josephineslifee.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.