Fashionjoint

Julklappstips no.2

1. Tröja / 2. Läderkrok / 3. Kaffeadventskalender / 4. Designish box, premunation på inredning / 5. Chef's box, premunation på matprodukter / 6. Stone mobilladdare / 7. Handskar / 8. Klocka / 9. Glasunderlägg (finns även i tex muggar, ägg glas mm) / 10. Bond duchtvål / 11. Livsstilsnecessär / 12. Plånbok / 13. Salt och peppakrvarn / 14. Öl bok / 15. Premunation tidning / 16. Kaffe togo mugg / 17. Bricka  
 
Jag tycker personligen att köpa julklapp till pappa är svårast. Det känns som pappor har allt och inte har så mycket andra cravings, förutom om dem kanske har någon speciell hobby då. Ett säkert kort är en bra bok, en upplevelse/konsert och jag älskar dessa premunationsboxar i olika slag. Jag ser framför mig att ingen annan blir gladare än att få hem en box fylld med saker än en pappa, som en överraskning mitt i vardagen :) Skulle även vilja ge min pappa denna snygga läderkrok och bricka. Vad ska ni köpa till er pappa? Jag vill ha ännu mer tips!
 
Ps. Om du på rktigt har en pappa som har allt så köp dessa tandpetare, som smakar whiskey och är lyxigt förpackade.

Posted in: Tips





Skrivet av: Frida

Tack för alla fina tips, så uppskattat! Fler förslag jag kan komma på är köttkvarn, mössa, skjorta, fin choklad och pyjamasbyxor! Har även kollat på dina tips till mamma och grejer jag funderat på är tvålpump som passar badrummet, jättefina kott-ljusstakar från Hemtex, stora uppläggningsfat och powerbank! Ett sista tips är att kolla loppisar/second hand efter unika grejer, tex fina kannor eller skålar! :)

Svar: Kul att du uppskattar tipsen. Och tack själv för tips till pappa, tycker det är så svårt! Ohh smart med en köttkvarn till pappa, den kommer man ju aldrig tröttna på! Det ska jag kolla på.
Är det dessa du tänker på https://www.hemtex.se/article/kotte_10cm_candleholder? Dem var verkligen såå fina! :)
sanna hyvärinen

2016-11-27 - 23:15:38
Skrivet av: GoForFit

Åh, grymma tips!

sv_ Galet god kan jag lova! :))

Svar: Kul att du gillar tipsen! :)
sanna hyvärinen

2016-11-28 - 15:41:50
Hemsida: http://goforfit.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.