Fashionjoint

julklappstips no.1

1. Vinguide tavla till köket / 2. Mysig kofta / 3. Lyxigt bokstopp / 4. Träningsskor / 5. Lampa / 6. Spa presentkort / 7. Armband / 8. Flattered tofflor / 9. Badsalt / 10. Plånbok / 11. Marmor ljusstake / 12. Woodwick ljus / 13. Guldiga salladsbestick / 14. Svensk tenn te / 15. Foreo play / 16. Fin ljusstake / 17. Svensk tenn kudde
 
Det börjar närma sig jul.. även om det känns långt borta nu när snön har smält. En av er läsare kommenterade och ville att jag skulle tipsa om julklappar. Självklart kan jag göra det. :) Så nu några helger fram till jul så kommer jag tips om julklappar till olika personer. Först ut är våra älskade mammor - kolla vad mycket fint man kan köpa till henne! Jag blir så glad av allt i kollaget, hittade så mycket perfekta julklappar som jag tycker är mammiga, haha. Mest av allt gillar jag tofflorna, bokstället, guldiga ljustaken och woodwick ljuset som låter som en brasa. Min mamma skulle bli såå glad för vad som helst av detta.
 
Har ni bestämt vad ni ska köpa till er mamma?

Posted in: Tips





Skrivet av: Nina

Jättefina grejer. Träningskort va fina.kram

Svar: Ja dem är ännu finare på mamma, kolla på Nelly länken :)
sanna hyvärinen

2016-11-19 - 16:47:48


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.