Fashionjoint

favoriter inom inredning

Cravings just nu
Hur snygga är inte dessa tre olika inredningsdetaljerna? Jag suktar såå mycket efter dessa vita stringhyllor. Men det är något jag får fundera på när vi flyttar till lite större. En annan sak som jag sett på mer och mer bilder är att istället för att ha en blombukett i vas är att köpa en bukett eucalyptus och jag som inte brukar vara förtjust i bara gröna växter tycker detta är riktigt snyggt. Ska kolla efter det i helgen.. När det gäller dem bruna tvålpumparna så har vi för länge sedan köpt ett par snygga ifrån Lagerhaus som vi har på bänken i toan, kan ju vara det enda inom städ som är snyggt att ha framme. Luktar gott gör dem också!

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.