Fashionjoint

drömlägenhet till salu

Bergsundsgatan 19 / Södermalm
Tror jag dog lite när jag såg bloggaren Emma Melins lägenhet som ligger ute för försäljning. Hon har verkligen lyckats med stylingen. Den här har allt min drömlägenhet ska ha. Marmor kök, kall fiskbensparkett, en mysig balkong och den perfekta gråa färgen i sovrummet. Behöver man något mer? När jag ser dem här bilderna så blir jag sugen på att göra vår balkong lika mysig. Vill ni se fler bilder så gör ni det här.
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag och jag vill be om ursäkt för dålig bloggning dem senaste dagarna. Jag ska verkligen försöka förbättra mig, men inspirationen är inte på topp när man kommer hem trött om kvällarna.

Posted in: Inredning





Skrivet av: LindaViola - Mamma till S&G

Ja, så himla fint!!

Svar: Goals verkligen!
sanna hyvärinen

2016-11-09 - 11:57:14
Hemsida: http://lindaviola.blogg.se
Skrivet av: Caroline Blomberg

Den var ju sjukt fin verkligen, döööör!

Svar: Ja!! Ett måste i livet att ha marmor i kök eller badrum.. så snyggt!
sanna hyvärinen

2016-11-09 - 18:27:40
Hemsida: http://carolineblombergs.se
Skrivet av: Celine

Den är verkligen en dröm!!

Svar: Ja! Allt är perfekt!
sanna hyvärinen

2016-11-12 - 12:30:45
Hemsida: http://fashionbyceline.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.