Fashionjoint

angelica blick x bikbok

Släpper en andra kollektion
 Några av plaggen ur kollektionen, se hur dem ser ut på här eller här.
 
För två år sedan släppte Angelica Blick en kollektion ihop med Bikbok. Nu är det dags igen! Jag är så taggad på den här andra kollektionen, då jag älskade hennes tidigare. Då köpte jag ett par perfekta svarta kostymbyxor och jag har kvar dem än och älskar dem! Den här gången hoppas jag på att komma hem med dem perfekta lite oversize jeansen.
 
Nu kommer plaggen gå i färgerna beige, army grönt, rost och vitt. Om den tidigare kollektion var mer kvinnlig så kan man säga att denna är mer street wear och det är väl precis så som Angelica själv utvecklats sin klädstil tycker jag. Snygga färger, men jag själv kan tycka att vissa av dessa kan vara svåra att matcha med resten av garderoben. Men jag ser så fram emot till på torsdag (10/11) då allt finns i butik och online!

Posted in: Mode





Skrivet av: linda

Så mycket snyggt!

2016-11-08 - 03:01:11
Hemsida: http://lindaviktoria.se
Skrivet av: linda

Så mycket snyggt!

Svar: Hon kan inte misslyckas med något! :)
sanna hyvärinen

2016-11-08 - 03:01:12
Hemsida: http://lindaviktoria.se
Skrivet av: Julia Svensson

Åh så mycket snyggt!

Svar: Håller verkligen med! Vilken är din favorit?
sanna hyvärinen

2016-11-08 - 16:42:39
Hemsida: http://juliasvenssons.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.