Fashionjoint

vackra muggar

Stilrena muggar med guld detaljer
 
Jag har fått en dille för vackra muggar. Det var inte länge sedan som Emil och jag köpte fina Swedish Grace muggar ifrån Rörstrand i ljusrosa, som jag tycker är så fina! Men nu är jag super sugen på att köpa någon av dessa att ha vid finare tillfällen. Jag har sådan beslutsångest, tycker båda är så fina och lyxiga. Tycker att dem är annorlunda och i så fina färger. Om man bodde större kunde man ju ha båda och variera mellan. Hjälp mig att bestämma vilka som är snyggast!
 

Posted in: Inredning





Skrivet av: Ida

Åå ja, de är båda superfina! Men med tanke på att ni redan har ljusrosa muggar tycker jag det skulle passa bäst med några 22 karat climax då de också innehåller rosa. Då kan man kanske använda båda samtidigt ifall man får många gäster på besök och det skulle även fungera som en fin inredningsdetalj!! :) Eller så tänker man helt tvärtom - att man vill ha två helt olika muggar för att få in två olika stilar för två helt olika tillfällen!

Svar: Såå sant, måste bara rådgöra med min pojkvän, haha han tycker säkert dem vi redan har räcker.. Det håller jag INTE med om ;)
sanna hyvärinen

2016-05-02 - 15:50:39


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.