Fashionjoint

studentklänningar 2016

Vackra studentklänningar som ingen annan har
1. Asos / 2. Asos / 3. Ivyrevel / 4. Ivyrevel
 
 
 

Snart börjar det närma sig studenten för vissa av er (så avundsjuk)! Så jag tänkte tipsa om lite annorlunda klänningar som inte kommer ifrån Nelly, Bubbleroom, Gina och H&M osv.. När jag tog studenten beställde jag min klänning ifrån usa, för att säkra att inte någon i min klass tex eller någon annan har exakt samma klänning. Här ovan är mina favoriter! Om jag tog studenten i år hade jag nog även kunnat köra på en tvådelad klänning eller en jumpsuit liknande nr 9, så fin!! Men av klänningarna så är nr 1, 2, 6 och 8 mina favoriter. Vilka är era?

 

Posted in: Mode





Skrivet av: Amanda

Åh vilka fina klänningar! Toppen blogg!

Mvh Amanda

Svar: Tack! :)
sanna hyvärinen

2016-05-19 - 21:27:49
Hemsida: http://amandaemiliab.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.