Fashionjoint

söndagsfrukost

Mandarinjuice, frallor och gott pålägg
Är det bara jag som älskar att ha ost och rödlök på frallor?
 
Godmorgon! Inatt så har jag sovit över hos mamma, för att umgås lite med henne och Jeffery. Vill passa på att vara med honom så mycket som möjligt nu för han är så gammal och dålig. Han har legat brevid mig och myst hela morgonen under täcket, så låg kvar i sängen väldigt länge. Så mysigt! Sedan åkte jag förbi ica för att köpa med mig god frukost hem till Emil så nu har vi ätit sen frukost framför tvn med färska frallor, mandarinjuice, rökt karre och mortadella, mums! :)
 
Hoppas ni har en bra dag! Idag ska jag försöka fota lite till bloggen och göra några tidsinställda inlägg till veckan, så det blir bättre uppdatering än förra veckan.  Något ni önskar läsa om? Studentklänningar? Inredning? Shopping?
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Anonym

Studentklänningar och sedan dina kylie jenner lip kits du visade på snap :D Så aaavis

2016-05-15 - 13:11:53
Skrivet av: Nina

Det var mysigt att ha dig hos mig och Jeff. Puss och kram <3

Svar: Tack detsamma <3
sanna hyvärinen

2016-05-15 - 17:35:43
Skrivet av: ♫♪ sandra

gott!

Svar: Ja supergott!
sanna hyvärinen

2016-05-18 - 11:53:33
Hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.