Fashionjoint

skirts for the summer

Kjolar med slitningar nertill
Här om dagen beställde jag hem påsar ifrån Sellpy för att jag ska rensa ur min garderob på allt jag inte använt de senaste månaderna och starta om lite på noll. Mestadels för att mycket är så gammalt och jag har tröttnat på dem men har även en annan stil på kläder nu. Känns skönt att veta att allt jag kommer ha sen är sånt jag gillar att använda och tycker är fint. Såg att det kommer att eka tomt på min kjolfront när jag har rensat klart och därför så shoppade jag två jättefina kjolar i Stockholm på Urban Outfitters när jag var där.
 
 
Hur snygga? Att kjolarna är slitna nertill gör ju typ hela kjolen tycker jag. Modernt! Jag är inte ett jätte stort fan av 'vippiga' kjolar men dem här var bara lite oversize typ och inte så vida. Visst var dem snygga? Dessa kommer jag matcha med snygga slappa tsirts och espandrillos i sommar! Köpte även ett jätte underbart linne, som jag ska visa någon dag!

Posted in: Shopping





Skrivet av: Anonym

super snygga :)

2016-05-23 - 20:56:11
Skrivet av: jessy

Snygga!

2016-05-23 - 22:59:37
Hemsida: http://jessygunnarsson.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.