Fashionjoint

kylie lip kit

Kolla vad jag hämtade ut i helgen! Så efterlängtade! Mina älskade Kylie Lip Kit.
 
Jag har alltid varit ett stort fan av Kylie och för två veckor sedan klickade jag hem 5 stycken av hennes lip kits. Fyra stycken matta – Koko K, Dolce K, Candy K och Posie K. Men även en av hennes matta metallic i fägen Heir. Jag älskar matta läpp produkter och det märks om man kollar i min sminkväska. Jag har bara hunnit använda/testa dessa under helgen men tycker verkligen dem är jätte bra och nyanserna är såå fina. Man blir lite ”torr” om man applicerar fler än ett lager (vilket inte behövs då ett räcker) men färgen håller så himla länge! Måste även säga att hela förpackningen och produkten känns så lyxig i bra material. Dessutom så doftar dem vanilj. Jag funderar på att göra ett till inlägg om dem, antingen en video där jag filmar dem kort och visar hur dem ser ut på läpparna eller bilder hur det ser ut på. Kommentera om ni har några frågor.
 
Varje nyans är så fin - Koko K, Candy K, Posie K, Dolce K, Heir underst.
 

Såhär ser färgerna ut på mig när jag swatchar dem. Att jag skriver 'på mig' är för att dessa nyanser kan se så olika ut på olika personer. Jag lover er kolla lite klipp på youtube så ser ni skillnaden. Jag älskar att man får en läppenna och ett liquid lipstick. Supersmart och proffsigt. Man kan inte tvätta bort produkten alls om man gnuggar med tvål och varmvatten, bara det säger ju hur bra det sitter. Man får använda sminkborttagning. Nu har hon även precis släppt en jätte fin ny nyans som heter Exposed (en perfekt nude färg) och även en till är på g. Så spännande! Någon av mina läsare som ska klicka hem ett kit eller någon som redan har?

 

Ni kan köpa hennes läppstift på www.kyliecosmetics.com. Men håll utkick på antingen hennes app (kostar) alternativt olika instgram konton som uppdaterar när hon släpper nya! Ett kit kostar 240 kr/st. ($29.00). Frakten tog ca två veckor och kostade 120 kr ($14.95). Lycka till :)


Posted in: Skönhet





Skrivet av: zaisha

åhh är lite lagom avundsjuk just nu :p de verkar ju underbara, färgerna är ju onpoint :)

2016-05-16 - 18:29:47
Hemsida: http://zaisha.blogg.se
Skrivet av: Mia

Ser ju helt fantastiska ut!! Snygga bilder också :D<3

Svar: Tack!!
sanna hyvärinen

2016-05-17 - 22:53:06
Hemsida: http://mikrissa.blogg.se
Skrivet av: Josefine

Har du några förslag på vilka instakonton som uppdaterar det? Superfin blogg du har!

Svar: Vad är det för sorts inspiration du letar efter då :) finns så mycket olika. Annars är dessa några tips: http://fashionjoint.se/2016/june/finekitchenstories.html
http://fashionjoint.se/2016/april/instababes-inspo-x4.html
http://fashionjoint.se/2015/october/inspo-gillat-pa-instagram.html
sanna hyvärinen

2016-06-27 - 19:15:25
Skrivet av: m

åååh verkligen snygga nyanser!

Svar: Älskar alla!! Bästa på hela sminkrutinen! :D
sanna hyvärinen

2016-07-03 - 17:53:45
Hemsida: http://myfashionsafari.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.