Fashionjoint

dröm dig hem

 
Ligger hemma sjuk i soffan. Har varit hängig och har haft feber nästan hela helgen och nu är jag så förkyld att jag måste snyta mig en gång i kvarten.. Så himla jobbigt. Ska såklart ta det lungt idag här hemma och kanske försöka baka lite fruktbröd. Men annars så ligger jag i soffan och klickar runt lite på mina favoritlbloggar..
 
Ser att Margaux och hennes pojkvän har köpt en drömlägenhet ihop och är med i en liten serie som heter Dröm dig hem på Youtube där man får följa med dem när dem säljer och köper nytt. Så annorlunda och rolig serie. Är för närvarande beroende av hemnet appen så fastade direkt för denna kanal på Youtube, såg att Andreas Wijk också är med i serien. MEN ni ska se hennes badrum sen i den dem köper, så sinnessjukt snyggt - HELA BADRUMMET ÄR I MARMOR! 
 
Avsnitt två ute nu!

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.