Fashionjoint

desenio posters

Sthlm / turkost vatten / palmblad
Mina favoriter! 1 / 2 / 3
 
Hur snygga posters? Måste bara tipsa er om denna hemsida med dem absolut snyggaste posters man kan hitta. Alla är så sjukt fina och påminner inte om andra tråkiga prints. Tänker er två av dessa ovan en snygg vit skänk i hallen med fina prydnader på och en snygg tidningshög. Här ovan är mina tre absoluta favoriter och nedan ser ni andra super snygga. Jag vill så gärna klicka hem två stycken, men vi har inte riktigt något bra ställe att ha dessa här hemma.. Vill helst ha i hallen, men där har vi spegeln..
 
Vilka är dina favoriter?

Posted in: Inredning







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.