Fashionjoint

adolescent clothing

Effortless stamped-up tshirts
Finns HÄR.
 
Hur jäkla snygga är inte dessa tröjor? Jag har såå svårt att hitta snygga tshirts. Antingen är dem helt enfärgade tråkiga i eller i massa konstiga färger och tryck. Jag vill ha fler snygga vardagliga, passar inte dem här perfekt in på den beskrivningen? Ska klicka hem lite godbitar från Asos någon dag som jag kollat in inför sommaren, definitivt någon av dessa ska med. Gillar den blåa mest och alla svarta som finns hah!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.