Fashionjoint

on my mind: interior

Sammets, rosé, marmor och beiget
Gardin / Mugg / Ampel / Kudde / Lampa / Badrumshylla / Tvålpump / Ansiktsmask / Vas
 
Kan vi prata om hur jävla snygg denna badrumshylla är? Vasen, och den beiga soffan? Sammetskuddarna?! Det ända jag typ tänker på nu är typ inredning, det går i perioder och nu är jag i en period då jag vill bara shoppa inredning eftersom jag inspireras så mycket, och då måste jag hålla fingrarna i styr haha!
 
Klockan är 23 nu (!!!) och eftersom jag ska upp och jobba imorgon så är det bäst att jag lägger mig på direkten så jag orkar upp imorgon. (Någon kommenterade och frågade vad jag jobbade med - jag jobbar i reception just nu) 
 

Posted in: Inredning





Skrivet av: Anonym

Så mycket fint. Älskat marmor :)

2016-03-08 - 05:24:14
Skrivet av: Veronica

Så mycket fint. Älskat marmor :)

Svar: Håller med, kommer nog aldrig gå ur tiden :) så stilrent och snyggt!
sanna hyvärinen

2016-03-08 - 05:24:40
Hemsida: http://wallgrenveronica.blogg.se
Skrivet av: ISA

finns så HIMLA mycket fint! aaah kliar i fingrarna ;)

Svar: Håller med!! :)
sanna hyvärinen

2016-03-08 - 16:47:12
Hemsida: http://isabyl.devote.se
Skrivet av: Amanda Westberg

Tror jag föll mest för badrumshyllan, to die for, verkligen!

Svar: Håller med!! 😄
sanna hyvärinen

2016-03-13 - 10:49:04
Hemsida: http://nouw.com/awestbergg


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.