Fashionjoint

Glamglow ansiktsmask

Resultat: I glow!
 
Finns att köpa HÄR och HÄR. Jag köpte min på Kicks.
 
Tänkte visa er min nya ansiktsmask från Glamglow! Dem finns i flera olika varianter men jag köpte Youthmud Tinglexfoliate Treatment, som dem har vunnit en jäkla massa priser för, då den ska vara sjukt bra. Den har även blivit väldigt omtalad bland kändisar som deras hemliga skönhets trick. Den finns väl ingenting på listan som den här inte ska göra - den stramar, balanserar oljorna i huden, tar bort rodnad, gör rent porer, jämnar ut linjer, återfuktar, tar bort ringar under ögonen och väcker huden till liv igen osv.
 
Jag är verkligen postivt överraskad! Min hud känns stramare och jag som brukar ha en liten rodnad på kinderna och i mitten på pannan i vanliga fall, men har inte det nu efteråt. Mina porer runt/på näsan syns inte längre. Jag känner mig helt enkelt verkligen jätte ren och fräsh i ansiktet och jag har inte blivit torr eller oljig nu efteråt och det var tre timmar sedan jag testade den. På senaste tiden har jag inte tex kunnat använda vanliga ansiktsmasker med parfym i då det svider massor på mig. Den här sved inget alls och dofterna i är naturliga och jag luktar super gott i ansiktet fortfarande. Det kanske låter jätte fejk men det känns som min hud faktiskt har fått mer lyster haha.. 
 
Grejen med denna är ju också att när den verkar så ska den ska ha en kittlande/svidande känsla, men den kände jag inte av(?) Tråkigt tycker jag då jag sett massor med videos på youtube där vissa tjejer pratar om den "känslan", vissa älskar den och vissa tycker den är lite obehaglig.
 
Denna burk kostade runt femhundringen och man får inte använda den oftare än 2-3 gånger i veckan. Jag kommer inte byta ut den här mot någon annan och jag tycker definitivt den var värt pengarna även om den är ganska dyr. Perfekt att önska sig när man fyller år.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Siranee - Thaimorsan.se

Hej Sanna!
Du skrev till mig för inte så längesen om thaimatkurs i Enköping/Uppsala. Jag har kikat runt och har tyvärr inte hittat något. Det finns annars många bra bloggar och hemsidor som man kan lära sig av men det är klart roligare att gå en kurs :)

Kolla gärna bland mina recept och instagram #thaimorsansmat och fråga gärna. Vill du ha tips mm så är det bara höra av dig :)

Svar: Jaa han kollar redan massor med recept/bloggar/youtube klipp mm :) Så synd att det inte finns någon här. Tack så mycket för tipsen och vi ska absolut kolla in din hashtag!! :)
KRAM!
sanna hyvärinen

2016-03-17 - 17:49:16
Hemsida: http://Http://thaimorsan.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.