Fashionjoint

fais, sia & fetty wap musik

Baby i don´t need dollar bills to have fun tonight
 
 
 Här ovan är några riktigt bra låtar som går på repeat hos mig just nu. 
 
Nu sitter jag på jobbet och har rast - jag är så glad idag! Först för att det är fredag hehe, men även för att det är så mycket vårsol ute idag, tog till och med på mig vårjackan istället för vinterjackan idag och jag frös ingenting. Känner hopp om livet nu typ..  Efter jobbet idag så ska vi ut och äta med Emils släktingar på Pinchos som är en tapas restaurang där man beställer maten på mobilen. Kolla in deras app dem har såå mycket gott! Ska även försöka fota lite i helgen till bloggen, lite nyinköpt och skönhetstips.

Posted in: Musik





Skrivet av: Isabella Huynh

bra låtar!

2016-03-11 - 13:36:03
Hemsida: http://behuy.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.