Fashionjoint

bikbok loungewear

With the balance in focus
Linne / Myströja / Tights
 
 
Bik bok har släppt så fina lounge/tränings kläder i snygga bas varianter. Som ni läst så är jag nyfiken på att börja med yoga och tänkte kolla in dessa när jag är i västerås nästa gång. Av kläderna ovan så tycker jag dem slappa mjukisbyxorna ser riktigt nice ut. Myskläder kan man ju inte få för mycket av!

Posted in: Mode





Skrivet av: Emma

Vart hittar du inspiration?

Svar: Till mina blogginlägg? Jag inspireras av allt hela tiden, dagligen. Sedan skriver jag ner som anteckningar på mobile0, så jag kan göra ett inlägg utav det. Men mest av allt inspireras av folk jag ser på stan eller av andra bloggar jag läser :)
sanna hyvärinen

2016-03-05 - 20:40:55
Skrivet av: Emmy

Älskar mjukiskläder!! Jätte fin blogg :)

2016-03-06 - 22:42:14
Hemsida: http://nouw.com/emmylundqvist


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.