Fashionjoint

sommarklänningar

Vardagliga klänningar
 1. Grön 249kr / 2. Pastellrosa 124kr / 3. Sandfärgad 139kr / 4. Svart 199kr / 5. Blåbär 224kr / 6. Blå 299kr / 7. Rosa 99kr / 8. Vit 149kr
 
Jag är nog inte ensam om att när värmen kommer så vill man bara dumpa alla jeans och satsa på barbent. Klänningar, kjolar och shorts. Eller bara bikini! Jag har kikat runt på Mango som nu har 50% på nästan allt på deras hemsida(!!), och letat lite mer vardagliga slappa klänningar. Jag har själv haft svårt att hitta just klänningar som jag känner att jag kan strosa runt med både på stan och på stranden. Av dessa så är nummer 2, 3 och 8 mina favoriter. Vilka är dina?

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.