Fashionjoint

önskelista - 23år

Whislist for my bday
 
Sammets kuddfodral / 22 karat klimax mugg / Grounded factory yogamatta / Nike free run / Aesop handkräm / Presentkort på Yasuragi och Urban Outfitters / Sängkläder i linne / Massagetvål / Real Techniques sculpting brush / Lightbox / Plånbok / Sommerswim Bikini / Äng Vas
 
Det börjar närma sig den 8 juli och min tjugotredje födelsedag. Wiie! Ska bjuda på smörgåstårta och goda bakelser då. Dem senaste veckorna har gått så snabbt och i år firar jag in födelsedagen en vecka innan, då jag ska till Göteborg på min födelsedag. Så det slog mig plötsligt att jag glömt lägga ut en önskelista på bloggen! Det burkar ju vara eftertraktat. Lightboxen klickade jag hem själv sent igår, haha.. Har ju suktat efter en så länge och den är ju så snygg?
 
Min blogg har leagat nere i tre dagar pga av hos företaget där mitt domän ligger krånglat med att skicka ut fakturan, men nu ska det vara löst! 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.