Fashionjoint

mina nya shorts

Only, Just female
Only shorts - Den här färgen är så snygg. Har inget i garderoben som påminner om denna färgen, inte riktigt hel vit, hel grå, eller helt beiga. En blanding av alla tre!
 
Just female, Quil Shorts (sold out på nly) - Dessa svarta är i ett speciellt mjukt material som påminner lite om mocka, så snygga på och detaljerna längst ner göra hela shortsen. (På bilden ser dem så ostrykta ut för lampan lyser på från konstig vinkel. Dem små veckan syns inte annars. Se bild här.)
 
Det är inte jätte ofta man blir super nöjd med saker man beställer över internetsom när man köper i butik. Men dessa två shortsen är så snygga och är så fina på! Jag kommer använda dem mycket till vardags nu när det är sommar ute (helt sjukt att man äntligen kan säga att det är sommar!). Ni kan följa länkarna ovan om ni också är sugna på att klicka hem dem. Jag har storlek xs i båda.

Posted in: Shopping





Skrivet av: JUNITJEJ

Så fina!

Svar: Tack, håller med!
sanna hyvärinen

2016-06-04 - 19:29:55
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.