Fashionjoint

smultronstället

Tips på glassrestaurang
Fanns så mycket gott på menyerna!
 
Simon beställde en rykande glass.
 
Igår påväg ner till Öland så stannade vi i Söderköping. Verkligen världens mysigaste sommarstad, med Göta kanal och fina båtar precis vid några mysiga uteserveringar, fik osv. Brukar ju vara känt för att det alltid är kö där när man ska igenom, så då kan man passa på att istället stanna där och gå runt och kolla i alla mysiga butiker. :) Vi stannade på ett ställe som heter Smultronstället som verkar vara jätte populärt. Det är en glassbar, med dem sjukaste glassarna! Kolla bara ovan :) Glassarna var gigantiska och jättegoda.

Posted in: Vardag





Skrivet av: JUNITJEJ

Vilka underbara glassar de har där!

Svar: Ja de måste du testa! :)
sanna hyvärinen

2016-07-31 - 12:27:40
Hemsida: http://www.junitjejen.se
Skrivet av: Linda

såg riktigt gott ut :)

Svar: Det var riktigt gott :)
sanna hyvärinen

2016-07-31 - 20:07:12
Hemsida: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.