Fashionjoint

nyx matte finish

Setting spray recension
Finns att köpa HÄR(klick!).
 
Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg om dessa setting spray produkter som får sminket att hålla längre? Efter att jag hade googlat runt massor och bloggat om dem + att mitt smink inte höll en hel aktiv dag.. Så blev jag sugen på att införskaffa en själv.
 
Nu har jag hunnit testa denna spray ifrån NYX några veckor och tänkte skriva vad jag tycker. Det första jag märkte när jag sprayade var att den inte doftade gott (typ alkohol) och att den inte torkade så snabbt som jag trodde. Men jag tycker att mitt smink håller bättre under dagen och gör att jag inte ser lika oljig ut lika snabbt. Dock så håller basen bättre än själva pudret. Men jag ser ändå stor skillnad och skulle rekommendera den. Tycker även att mitt smink får lite finare finish, vilket är ett stort plus! Har ni testat denna?

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.