Fashionjoint

middag i hamnen

Vegetarisk hambrugare & grillbuffé
Visst ser det gott ut?
 
Igår så promenerade jag, Therese och Petter ner till hamnmagasinen här i Enköping för att äta. Det är jätte mysigt där nere vid hamnen och dem har allt ifrån glass och räkbod till restaurangen där vi åt. Jag körde på en jättegod vegetarisk hamburgare och dem körde på grillbuffé. Till er som har vägarna förbi lilla Enköping, stanna och ät där! (Ibland kan man behöva boka om man vill ha plats i skuggan) Nästa gång ska jag testa räkorna. ..Påvägen hem så fångade vi några Pokémons hahah, vilka av er spelar det?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Felicias mode

ååh så god! Perfekt middag!

Svar: Det var riktigt gott!! :)
sanna hyvärinen

2016-07-24 - 17:54:40
Hemsida: http://feliciahblogg.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

På jeg på jeg coh🙆💚💚💚💚🐇🐇🐇

2016-08-05 - 13:36:30


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.