Fashionjoint

mauve it

/ Dusty pink
1. Tshirt / 2. Sweater / 3. Nike thea / 4. Feather clutch / 5. Cut out top / 6. Skirt / 7. Bikini / 8. Lipstick
 
Har fått ett måste-ha-begär på denna mauve färg. Jättefint nu i sommar och är en tuffare variant av rosa/lila kanske man kan säga? Tycker att det är svårt att hitta kläder i butiker med denna färg, men hittade en del på nätet. Och ni vet ju att mitt största beroende? Bikinis, klickade hem denna på stört igår och hoppas att den kommer fram snabbt så jag kan lata mig i denna nu när jag går på semester på fredag.
 
Tycker även den här tshiten är super snygg och är såå sugen på att klicka hem den, men kostar ovärt mycket. Någon som vet vart det finns en liknande men billigare?

Posted in: Mode





Skrivet av: Alexandra

Jättefin färg 😍 Gammelrosa kallas den även :) Sån färg du fick på kuddarna typ? KRAM!!

Svar: Njaa lite mörkare :) mer åt lila hållet
sanna hyvärinen

2016-07-06 - 10:17:14


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.