Fashionjoint

göteborg shopping

Mango margaritas och blusjakt
Hej! Nu är vi äntligen i Göteborg! Jag och mina två tjejkompisar har pratat om den här trippen så länge och nu är vi äntligen här. Vi har precis kommit hem ifrån stan där vi har gått runt i butiker hela dagen. Vi har även ätit en god lunch på Taco bar. Vi testade även världens godaste mango margarita. Den var såå, god ni måste testa den! Dock väldigt kall, så vi alla fick brain freeze gång på gång hehe..
 
Dagens uppdrag var att hitta den där fina cut out blusen som tjejen på tågstationen hade på sig i Enköping. Hon sa att den var ifrån H&M och vi hann gå in på tre olika innan vi hittade divided avdelningen. Den var så fin på, så den fick följa med hem med tre andra basic tshits. Snart ska vi ta med vinet, ölkorven och möggelosten och sätta oss ha picnic någonstans här i Göteborg. Men först vila fötterna!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.