Fashionjoint

just ordered - monday swimwear

The Brazilian style Palma bottom doing its thang
Palma bikini är med på dem flesta bilderna ovan
 
Beställde nyss denna perfekta lilla svarta bikini ifrån Monday SwimwearKan man hitta en mer perfekt? Nej, jag tror faktiskt inte det. Kolla underdelen vad snyggt med brazilian style och dem smala banden på överdelen. Den kostade skjortan, men dem bra sakerna som att man kan ha den livet ut och jag kommer inte tröttna då den är svart och att den är i bästa kavlite, överväger faktiskt priset. Plus att jag älskar triangle bikinis. (Ja jag försöker övertyga mig själv lite att det var OK att shoppa en bikini över 1000kr..)
 
Monday Swimwear drivs av Natasha Oakley and Devin Brugman, vi brukar se dem på instagram i dem mest underbara miljöerna, tjänar pengar på att leva i en bikni. Bokstavligt talat. Deras bikinibilder blev början på en karriär som idag gör det möjligt för dem att åka till lyxdestinationer världen över. Drömmen typ, speciellt för en bikini addict som mig. Deras egna badklädesmärke lyder under filosofin "If your'e in a bikini on a monday you're having a good day". Och precis det kommer ju jag göra om 3 veckor.. Längtar!

Posted in: Mode





Skrivet av: Johanna

Åh så snygg!

Svar: Längtar!!
sanna hyvärinen

2016-01-21 - 13:18:12
Hemsida: http://josun.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.