Fashionjoint

inredningsfavoriter

Jag älskar inredning
1. Kuddar / 2. Äggkopp / 3. Karaff / 4. Ram / 5. Bricka / 6. Vas / 7. Handduk / 8. Kosta boda glas / 9. Matta
 
Förutom bikinis på hjärnan så finns det så mycket inredning jag suktar efter nu. Jag vill helst av allt hitta en drömmig lägenhet nu som är ett rum större och med mer utrymme. Så vill jag inreda allt ifrån grunden. I kollaget ovan så är mattan och kosta boda glaset favoriter. Även kuddarna är såå fina (trodde den gråa kudden var rosa tills nyss, hade vart så fin i den rosa nyansen jag trodde det var haha.. blev lite besviken sen när det stod grå)

Posted in: Inredning





Skrivet av: JUNITJEJ

Så fina saker! Får jag låna collaget om jag länkar till dig?

Svar: Ja det är OK, :)
sanna hyvärinen

2016-02-06 - 20:01:27
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.