Fashionjoint

Fast car remix - Jonas Blue

 
Längtar till Aruba när jag hör denna! Denna låt betyder så mycket för mig då jag alltid lyssnar på den när jag varit ledsen. Känns bra att höra en gladare version av den, och jag älskar den lika mycket som orginalet. Har ni tips på bra ny musik?
 
Idag blev det som sagt Västerås med mamma och jag fick mina ögonbryn fixade på HeadSpot, köpte sen lite smink till ögonbrynen från Anastasia. Blev en snabb cesarsallad där innan vi åkte hem. Så man kan säga att dagens tema var ögonbryn och dagen får 5/5 brows, hehe.. Nu har jag bakat chokladbollar och hälsat på en liten devon rex kattunge som Emils kompis köpt, sötaste rasen någonsin! Jag vill kidnappa den, men får nöja mig med att vara kattvakt någon gång!

Posted in: Musik





Skrivet av: Kajsa

Åh, älskar Fast car! :D

Svar: Jag med! :) Denna remix var såå bra!
sanna hyvärinen

2016-01-29 - 10:01:41
Hemsida: http://nouw.com/kajsaanna
Skrivet av: Junitjej

Vilken bra låt!!!

Svar: Super bra, den fastnar lätt på huvudet också! :)
sanna hyvärinen

2016-02-06 - 20:12:22
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.