Fashionjoint

enkel smoothie

Bästa starten på dagen
Nu ska jag åka ner till gymmet snart, trots min extrema träningsvärk från igår då jag körde några varv 7 minutes workout här hemma. Emil säger att jag måste börja stretcha, jag gör aldrig det. Gör ni det? Är det dåligt? I alla fall jag har precis gjort denna goda smoothie som brukar bli väldigt omtyckt bland mina vänner om jag får säga det själv hehe. Antar att receptet är väldigt standard? Men såhär brukar jag göra:
 
- Ha i en näve frysta bär/frukt, blanda lite som du vill. I denna hade jag hallon och blåbär, men även kiwi eller mango är en favorit. Såå gott. Om du inte har i bär som är frysta så ha i någon isbit. Ha sedan i en halv banan för varje potion. Ha i yoghurt och lite mjölk / eller a-fil och någon sked kvarg för lite nyttigare alternativ.
 
Denna toppade jag med banan bitar och lite musli.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Terese

Så gott!!

sv: Ja dem får in så mycket härligt! Nej det har jag faktiskt inte sett deras samarbete med bloggarna, vad härligt får jag kolla in!
Kram

2016-01-31 - 13:45:37
Hemsida: http://tereseflinth.se
Skrivet av: Josephine

Så gott & mysigt! Super fin blogg du har, lycka till med bloggen. Kram :)

Svar: Tack!
sanna hyvärinen

2016-01-31 - 15:58:36
Hemsida: http://josephineslifee.blogg.se
Skrivet av: Emma -Merakibeauty.se

mummss :)

Svar: Verkligen att rekommendera och väldigt mättande :)
sanna hyvärinen

2016-01-31 - 16:41:13
Hemsida: http://merakibeauty.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.