Fashionjoint

ari by ariana grande

Tips på parfym
 
Det var inte längesen som Ariana Grande släppte sin parfym här i Sverige. Har ni hunnit lukta på den? Den luktar väldigt sött och jag tycker om doften väldigt mycket, fast jag har även mina favoriter här hemma som jag gillar mer. Men kan säga att flaskan på denna är den finaste jag sett haha. Såg att den fanns både på vanlig och på roller. Smidigt att ha i väskan eller att ge bort! :)
 
Toppnoter: Krispigt päron, Rosa grapefrukt, Saftiga hallon
Hjärtanoter: Liljekonvalj, Rosenknoppar, Orkidé
Basnoter: Marshmellow, Krämig mysk, Ljust trä

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.