Fashionjoint

äntligen ny design!

Queen Z levererar acoustic
 
Åhh ÄNTLIGEN, har ni sett!? Visst blev det fint med lite förändring? Jag är så nöjd med designen! Vitt/fräscht och finare typsnitt. Vad tycker ni? Tycker om förändringar på bloggen, har även beställt en studiolampa som jag ska hämta ut i veckan, så jag kan ta ljusare bilder till bloggen, kommer underlätta nu när det är så mörkt ute. Kvaliten på bilderna kommer bli mycket bättre. Känns tråkigt att bara kunna ta bilder till bloggen på tex helger när man är hemma mitt på dagen. :) Ser ni även att jag gjort blogginläggen en aning smalare? Vart så bra, då kan jag även använda mg av stående bilder (blogg-ilandsproblem heh..) tidigare så tog dem upp hela bloggen då, såg inte alls snyggt ut.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.