Fashionjoint

anastasia - cream contour

Framhäv dina käkben och gör din näsa smalare
Finns i fair, light eller medium.
 
Ni vet ju hur mycket jag pratat om Anastasia i puderform som jag älskar så mycket, som jag använt på bilden ovan. Nu funderar jag på att köpa deras contour kit men i krämform. Den är helt annorlunda att arbeta med och det är därför jag vill testa den. När man ser klipp på tex instagram så är det ju alltid kräm dem använder för att få den extrema effekten, ala Kim Kardashian. Minuset med denna är att färgerna är i varma toner (bronzer effekt typ) och kalla/gråa passar mig bättre. Plus att man kanske inte vill se så täckande sminkad ut till vardags. Därför är pudret perfekt för mig, men det vore ändå kul att testa denna. Och denna har fått högsta betyg på pigmenten.
 
Vad tycker ni ska jag köpa den eller inte? Kostar 695 kr.

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Paulina Aspljung, Skönhetsbloggare

Jag vill också ha det, men det finns ju inga kalla färger i den ljusa som jag behöver så känns ju mer som en bronzer palett än en contour palett :/

Svar: Precis så tänker jag med, men vissa videos som man sett på youtube, dem tycker inte den är så jätte mörk ändå :) funderar på om den i ljusaste färgen inte är så mörk ändå? Beslutsångest iaf! Haha.
sanna hyvärinen

2016-01-24 - 22:07:20
Hemsida: http://PaulinaAspljung.se
Skrivet av: Bea

ja de har vi gjort, om de stämmer så är det en liten kille jag väntar :)

Hur är det med dig? :) kram

Svar: Har ni funderat på namn? :) Jag vill inte ha barn ännu, men ha redan bestämt vad mina barn ska heta haha! Det är bra med mig, hur är det själv?
sanna hyvärinen

2016-01-25 - 10:13:46
Hemsida: http://beahedvinds.blogg.se
Skrivet av: Yohanna af Skovde

SKöp den om du har någon rabattkupong eller så så du får den billigare :)

Svar: Ja det får jag göra :) Har du testat den?
sanna hyvärinen

2016-01-25 - 12:13:12
Hemsida: http://yohannaafskovde.se
Skrivet av: Jeanette

Jag vill testa typ allt smink från Anastasia men har tyvärr inte råd att köpa så mycket smink från dom, men får kanske unna mig något därifrån snart :)

Svar: Jag håller med om att det ganska dyrt. Men ifs så tycker jag pudret var värt det för jag älskar det! :)
sanna hyvärinen

2016-01-25 - 14:25:00
Hemsida: http://nouw.com/jeanettekKoplik
Skrivet av: Josephine

Fin och snygg blods du har, lycka till med den.
Kram :)

Svar: Antar att du menar blogg, hehe :) Tack detsamma Josephine!
sanna hyvärinen

2016-01-25 - 17:12:33
Hemsida: http://josephineslifee.blogg.se
Skrivet av: Elsa

Åh jag tycker du ska prova den, har också velat prova den ;)

Svar: Kan inte du prova den först? Haha nej då! Ja jag får vänta någon vecka och fundera :)
sanna hyvärinen

2016-01-25 - 18:50:06
Hemsida: http://henrikssonelsa.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.