Fashionjoint

adidas yeezy boost

Need these in my life 4 real
 
Alltså maa gad, dessa skorna. Jag måste införskaffa dessa. Kanye West kan det där med sneakers. Dem är till och med snyggare än Rihannas samarbete med Puma måste jag säga. Den 14 februari, samma dag som jag och Emil reser till Aruba så kommer det släppas sex nya färger. Kan tänka mig att den rosa släpps då (kärlekens färg ju). Men annars älskar jag verkligen alla färger och beslutsångesten är redan framme. Tänk om dem nya färgerna också är as snygga?
 
 
Kommer göra allt i min makt för att få hem ett par av dessa. Här bär Gigi Hadid och Kylie Jenner upp skorna. Googla för att se fler outfits med dem. Riktigt snyggt!
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Maria

Hej vet du var man kan köpa dom rosa

2016-02-21 - 18:33:04
Skrivet av: Maria

Hej vet du var man kan köpa dom rosa

Svar: Dem finns inte att köpa :) dem gjorde ett par till rosa bandet tror ja :)
sanna hyvärinen

2016-02-21 - 18:33:17


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.