Fashionjoint

5 outfits från röda mattan

vackra kändisar, galaklänningar, golden globe awards 2K16
 
Jag satt ihop min egen topp 5 på galaklänningar från Golden globe awards som ägde rum i natt. Två vackra svenska skådespelare finns med på min lista - både storfavoriten Alicia Vikander och Malin Åkerman. Visst hade dem fina klänningar? Alicia var nominerad i två kategorier men vann dessvärre inget, men för mig har hon vart en favorit skådespelare sedan Andra avenyn gick på tv och filmen Kronjuvelerna släppes. Någon som sett det? Min nummer 1 på listan Rosie (VS modell) hade helt klart den vackraste klänningen av alla och bar upp den så snyggt. Se fler outfits här.
 
Någon som sett The danish girl eller Ex machina med Alicia? Måste göras för min del! Finns ingen bättre skådespelare.

Posted in: Mode





Skrivet av: caroline

SÅ himla snygga!!

Svar: Vilken är din favorit? :D
sanna hyvärinen

2016-01-14 - 02:40:43
Hemsida: http://carrostyle.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.