Fashionjoint

the strappy bra

Svart spets med band till alla <3 dag
1. H&M (rea!) / 2. Nelly (kaaap! så jäkla snygg)
 
Det finns så många snygga klänningar, toppar och underkläder nu med denna detalj i form av ett band över bröstet. Så himla snyggt under en vanlig tröja, I love! Eller ett smart trick för oss med mindre bröst. Man kan lätt förvandla alla sina tröjor till en lace up modell. Funderar på att köpa dessa två ovan. Även denna som Moa bär är så snygg. Om ni gillar modellen så kolla in Rebecca Stellas klänningar i hennes webshop!
 
Nej nu måste jag sova, klockan är snart 12 och jag ska upp 6! Jobb, jobb :)

Posted in: Skönhet





Skrivet av: emelie

my gaaard vad snygga!!

Svar: Jag håller med! Såå snyggt under en tröja.
sanna hyvärinen

2016-02-06 - 20:27:39
Hemsida: http://nouw.com/emelieastemo


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.