Fashionjoint

one happy island

Världens godaste sushi
 
Lägg märke till flugan på morotshögen som attackerade våran man hela tiden och är med på typ varje bild jag försökte ta.. Fick på riktigt mjölksyra i armen pga allt viftande.
 
Ända sedan vi kom hit så har jag tjatat om att vi ska åka till sushi restaurangen Gari & wasabi som folk tipsat mycket om på nätet. Så idag efter lite sol och bad, så tog vi taxi dit och beställde in tre olika sortes sushi. Det var den absolut godaste sushin jag någonsin ätit (+ Mogges i Enköping) och jag hoppas vi hinner förbi en till sväng innan vi ska hem.
 
Nu ska jag kika lite på mobilen i sängen och sedan försöka sova.. grannarna på rummet precis brevid har så högt sex så det är sjukt! Skämtar inte haha kolla min snapstory @fashionjoint haha!

Posted in: Aruba 2016







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.