Fashionjoint

maybelline instant anti age concealer

Bästa jag någonsin testat
 
Har äntligen fått tag på denna underbara concealer som jag så länge letat efter! Jag har läst så mycket bra om den och kan verkligen säga att detta är den bästa concelar jag nååågonsin testat! Jag har använt den flitigt sedan jag köpte den. Den är så lätt i konsitensen och även att applicera. Denna täcker allt ifrån ringar under ögonen, finnar och blemmor hur bra som helst. Det syns knappast att man är sminkad, det blir lixom som att man är photoshopad, haha. Den håller verkligen bra under dagen med lite puder över sig.
 
Jag velade mellan två färger. Jag köpte den i färgen light/paleBaresso i Västerås som är den enda butiken i Sverige som har denna produkt. Emil var så söt då jag så länge velat ha denna och pratat om den så hade han någon dag innan jag själv köpte den, beställt hem en i färgen fair/clair till mig, som är en aning mörkare. Färgen som passar mig bäst av dessa är light.
 
Det är så skönt att applicera med den här puffen, sedan använder jag en fuktig svamp att dutta ut den med. Resultat blir jätte bra och produkten är perfekt lagom täckande men inte så att den blir kakig eller tjock. Jag är inte mycket för tjocka tunga krämer att täcka ansiktet med när jag sminkar basen och jag har tidigare bara använt Make up stores egna concealer Cover all mix med en liten pensel för att täcka vissa områden, den är en stor favorit hos mig men nu får dessa två delad första plats! (Denna finns även i foundation, om man vill testa det)
 
Och nej detta är inte något samarbete eller något, jag bara verkligen älskar och rekommenderar denna proodukt!

Posted in: Skönhet





Skrivet av: Anonym

Visste inte ens om att den fanns! Tack för tips :)

Svar: Nej förstår det, jätte svårt när allt inte finns i Sverige, tråkigt tkr jag men som tur var så hade ju en butik dem :)!
sanna hyvärinen

2016-02-07 - 20:45:11
Skrivet av: Sandra'

vilket bra tips :)

Svar: Verkligen värt att testa! :)
sanna hyvärinen

2016-02-10 - 19:05:25
Hemsida: http://ssandras.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.