Fashionjoint

en dagens lista

 
Dagens smink: Detta är ett tidinställt inlägg men känner jag mig själv rätt så har jag använt det vanliga, min nya concealer jag bloggade om, anastasia countor kit, lite mascara och mitt favorit läppstift från gerard med läppennan från lindex. Som på bilden ovan, som tyvärr är svart vit..
 
Dagens planer: Jobb och direkt efter det hem och börja packa och skriva ut biljetter och fixa tidsinställda inägg till bloggen inför resan! Ska även skicka tillbaka en bikini som jag beställde som företaget skickade i helt fel bikini. Vill även hinna träna en gång innan jag åker också, då jag vart så förkyld denna vecka så inte vågat. 

Dagens humör: På fredagar är jag alltid jätte glad då är det fredagsfika deluxe på jobbet, med allt ogtt man kan tänka sig - massa gott pålägg, brie, juice, färskt bröd och snacks. Sånt som jag är svag för. Dessutom har jag fått resfeber och kittlingar i magen inför resan. Igår bokade även Emil och jag lyx mat till flyget och fick veta att vi fick platser precis vid fönstret. Så skönt! Har även laddat ner massa film till hans dator, så dessa 10h kommer kännas som 5!

Dagens längtan: Ska förbi Kicks innan jag åker hem och hämta ut mitt anastasia dip pomade som jag beställt och även kolla efter ett läppstift från mac som jag hoppas dem har. Ska även förhoppningsvis hämta ut espadrillos skor utan häl från Nelly som jag beställt. Längtar även efter min hund Jeffery!
 
Ha en fin dag!

Posted in: Mode





Skrivet av: ISA

Vet inte var du ska resa, meeeeen ha det underbart ändå ;) haha kram!

Svar: Jag ska till Aruba inatt :D
sanna hyvärinen

2016-02-13 - 16:42:24
Hemsida: http://isabyl.devote.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.